Середа, 24.04.2024, 09:41
Вітаю Вас Гість | RSS

Категорії розділу
Наше опитування
Як ви ставитеся до ЗНО?
Всього відповідей: 262
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Хмаринка тегів
Мос. метеобюро
Погода "Гісметео"
"Причал Всесвіту"

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

ЗНО-2010: Розрахунок тестового балу з української мови за 200-бальною шкалою

Тестовий бал зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з української мови та літератури обчислюється як арифметична сума всіх набраних балів за кожне виконане завдання тесту.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно розв’язавши всі завдання тесту з української мови і літератури, – 111.


Визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури здійснюється у два етапи. На першому етапі визначається тестовий бал учасника зовнішнього оцінювання (максимум – 111 балів). На другому етапі, на основі тестового балу визначається оцінка результатів учасника зовнішнього оцінювання за 200-бальною шкалою.

СИСТЕМА РОЗРАХУНКУ ОТРИМАНОГО БАЛУ

Для завдань тесту кожної форми встановлюється відповідна система оцінювання:
Завдання з вибором однієї правильної відповіді – 0 – 1 тестовий бал.
Завдання на встановлення відповідності – 0 – 1 – 2 – 3 – 4 тестових бали.
Завдання з розгорнутою відповіддю (міні-твір) – від 0 до 24 тестових балів.

Для оцінки завдання з розгорнутою відповіддю (міні-твір) використовується Схема оцінювання власного висловлення з української мови.

Завдання №1-23 та №29-56 оцінюються максимум в 1 бал, завдання №24-28 та №57-60 максимум у 4 бали, завдання №61 - максимум у 24 бали.

Оцінка учасника зовнішнього оцінювання за шкалою від 100 до 200 балів є рейтинговою.

Для оцінки результатів учасника зовнішнього оцінювання за 200-бальною шкалою використовується Таблиця переведення тестових балів в оцінки за шкалою 100-200 балів (див. нижче).

ОПИС ТЕСТОВИХ ФОРМ ТА ЗАВДАНЬ:

1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді.
До кожного завдання пропонується 4 або 5 варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним правильно, якщо учасник вибрав і позначив правильний варіант відповіді у бланку відповідей. Завдання вважається виконаним неправильно, якщо: а) позначено неправильну відповідь; б) позначено два або більше варіантів відповіді, навіть якщо серед них є правильний; в) відповідь не позначено взагалі.

2. Завдання на встановлення відповідності.
У завданнях пропонується співвіднести характеристику мовного чи літературного явища, позначеного літерою, з прикладом цього явища, позначеним цифрою. Завдання вважається виконаним правильно, якщо учасник вибрав і позначив правильну літеру (від А до Д) навпроти кожної цифри (від 1 до 4) у бланку відповідей.

3. Завдання з розгорнутою відповіддю.

Завдання цієї форми передбачає створення власного аргументативного висловлення на дискусійну тему. У ньому слід аргументовано ствердити або заперечити висловлену в завданні позицію.




До уваги абітурієнтів! (Додано: 5 червня 2010 року о 16:20)

У цій статті використана таблиця перерахунку тестових балів у 200-бальну шкалу минулого року.

Як повідомили поталу Освіта.ua в Українському центрі оцінювання якості освіти, цього року перерахунок 111-бального оцінювання результатів тестування абітурієнтів у нормовану 200-бальну шкалу, здійснюється за тим самим принципом на підставі визначеної математичної формули 2009 року.

Разом із тим, у 2010 році, як і в попередньому, остаточна таблиця перерахунку тестових балів у 200-бальну шкалу буде сформована виходячи з реальних результатів тестування у кожній сесії ЗНО з української мови та літератури окремо. При цьому, остаточна таблиця залежатиме від того, яку максимальну кількість балів (за 111-бальною шкалою) набрав один, або декілька учасників тестування.

До прикладу.

Припустимо, що у 2009 році максимальна кількість фактично отриманих балів одного з учасників за 111-бальною шкалою склала 103. Цей учасник тестування одержав 200 балів за 200-бальною шкалою оскільки набрав більше балів ніж всі інші учасники тестування, після цього, за затвердженою математичною формулою, була розрахована таблиця переведення балів у 200-бальну шкалу: 102 дорівнювалось – 199,5 балам, 100 – 199 балам і так далі.

Якщо ж у цьому році максимальна кількість білів, набраних одним із учасників, припустимо, складе 105 балів, то це й буде дорівнювати 200 балам за 200-бальною шкалою, а будь яка менша кількість балів вже буде перераховуватись за визначеною математичною формулою.

Таким чином, остаточна цьогорічна шкала "Із 111 у 200" з’явиться тільки після перевірки всіх тестових завдань Центром оцінювання. Питання – скільки учень має отримати балів за 111-бальною шкалою, щоб йому було нараховано 200 балів – буде знято тільки тоді, коли з’явиться розподіл учасників тестування за фактично набраною кількістю балів.

Тому, слід зауважити, що таблиця наведена у цій статті може змінитися, причому вона може відрізнятися для кожної сесії ЗНО. Але, суттєвої різниці між цією таблицею та цьогорічними таблицями не буде, оскільки використовується та сама формула, що і минулого року.

У будь-якому випадку, остаточний результат ви дізнаєтесь після перевірки всіх тестових завдань УЦОЯО.

Бажаємо успіхів!


За матеріалами: Освіта.ua
Дата публікації: 03.06.2010



Джерело: http://osvita.ua/test/advice/7765
Категорія: Мої статті | Додав: Stirlitz (07.06.2010)
Переглядів: 12196 | Коментарі: 4 | Теги: таблиця переведення у 200 балів, схема розрахунку, рейтингова шкала | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
2 MruliMj  
0
Just as there is no standard name for a mini IVF cycle, there is no standard protocol for mini or low stim in vitro fertilization cycle <a href=http://vardenafila.skin>levitra achat</a>

1 XiGoWBSq  
0
This clinic does not do day 3 labwork <a href=https://alevitra.mom>occasion levitra</a> Imagine a grain of salt

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Свята
Праздники Украины
Курс валют
Пошук
Погода Bigmir)net
Погода Луганске » Украина
Новини Bigmir)net
Друзі сайту
Український стиль: Прикольні патріотичні футболки :: вишиванки :: подарунки Сайт УЦОЯО bigmir)net TOP 100 Інформаційна система Конкурс Міністерство освіти та науки України Вконтакті ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ
ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Copyright Roman Glebov © 2024